Escriu-nos! participa@canvi.cat

Sempre al costat dels que ho puguin necessitar“, és un tweet que la nostra alcaldessa va escriure el passat 26 de gener, arran d’una notícia en què la diputació de Barcelona posa a disposició dels ciutadans un servei de mediació en deutes hipotecaris. Deixant de banda que un servei que ofereix una altra administració sigui, o no, estar al costat dels que ho necessiten, en els darrers plens que hem tingut, se’ns ha deixat molt clar, que és estar al costat dels que ho puguin necessitar.

A l’últim ple ordinari del 2015, va venir un veí que una setmana abans (vuit dies de fet) va passar per l’esgarrifós tràngol de què li posessin una pistola al cap, davant de la seva filla de 3 anys.

La resposta que va rebre després d’explicar el seu cas, que d’altra banda tots coneixíem d’oïda, ja que l’equip de govern considera que no ha d’informar d’aquestes “coses” als membres de l’oposició, va ser un “truqui i demani hora a la meva secretària!“.

8 dies després de l’incident, tot el que se li pot dir és que demani hora a la secretària.

Al mateix ple, un cop acabat i quan s’obre el torn de paraules pels veïns que han assistit, als veïns del carrer Pau Casals se’ls va reconèixer que un estudi que els havien posat de justificant per canviar el sentit del trànsit al seu carrer, no existia. Uns veïns als quals tot d’un plegat, els fan passar més de 4.000 vehicles pel seu carrer que abans no passaven, se’ls menteix, i no passa res. S’entoma amb un somriure murri com dient “que vols? Alguna cosa us havíem de dir!” i apa, ja podeu marxar cap a casa contents, que teniu al vostre equip de govern al costat.

En resum, dos exemples ben clars de com de prop tenim a la nostra alcaldessa quan hi ha problemes de veritat. I és que és molt fàcil escriure, però molt difícil actuar en conseqüència.

Tweet

Desnonaments

Share
%d bloggers like this:
Aneu a la barra d'eines